fredag 18 november 2011

Svar på frågestund del 2



Linnea:
vad tycker du om al qaida? 
skulle du vilja gå me i de???


Svar: haha tror inte jag träffat någon så sjuk som du!
Han är underbar.
Självkart att jag vill de!


Arne:
varför älskar du kossor så mycket att du vill vara kär i dom?


Svar: Sjuk fråga måste jag säga du arne! haha
jag älskar inte kossor och jag är inte kär i dom hahahah :)


VendelaHalldén:
varför gillar du kezo? 
varför steker du grejer utan smör i stekpannan? 
varför tog du catwoman och inte en marabou? 
pööss din lille uggla♥


Svar: Jadu bra fråga, det är jäkligt gott bara (:
haha fast jag steker ju med smör hörredu :O
HAHAHA för att jag var trött på marabou!
puss på dig du!


Leeea:
varför är du så jävla underbar embla? 
vilka bloggar följer du? 
vad är det bästa och sämsta med att blogga? 
vad har du för framtidsplaner? 
Puss ♥


svar: Frågan är varför du är så underbar Linnea andersson!
jag följer bloggarna som står till höger på min blogg + att jag följer kenza, kissie, sarah tjulander och viktor frisk ibland.
Det bästa är nog att det är skönt att skriva av sig lite och att man lägger upp bilder som man kan gå tillbaka och kolla på och se hur man förändrats. Det sämsta är nog när det står helt stilla i hjärna och man vet inte vad man ska skriva, det är också jobbigt att man känner press på sig att man ska göra något inlägg varje dag. 
Mina framtidsplaner är att leva livet :)
puss




Anonym:
Hur gammal är du? 
När fyller du år?


Svar: Jag är 15 år.
Jag fyller år den 8 mars :)


MoaMalmerg:
- varför började du blogga? 
hur länge har du bloggat? 
- kan du slicka dig i näsan?? 
- är du oskuld?
- vem var din första kärlek? 
-vad tycker du om mig? 
 puss på dig sötnos!!


Svar: Jag började blogga för att jag tyckte de verkade kul :)
Jag har bloggat i nästan 4 år.
Hahah nej de tror jag inte har aldrig testat.
nej.
Jag har aldrig varit riktigt kär så svårt att svara på den.
Jag tycker du är en sprallig och söt tjeja :) du är rolig och ofta glad!
puss på dig gullis!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar