fredag 18 november 2011

Svar på frågestund del 1

Charlie: 
Favoritmat? 
Hur många kuddar sover du med? 
Gillar du gossedjur?
 

Svar: Jag gillar allt möjligt men pommes bearnaisesås och kött är nog de godaste :)
Jag har 6 eller 7 kuddar i sängen men sover bara med 3 av dom,
Nej jag gillar inte gossedjur dom är obehagliga. 


Anonym:
vem är din allra bästa vän och varför? :D förklara utförligt!


Svar: Min bästa vän är Linnea Andersson, för hon är en underbar person hon är sig själv och kör sitt egna raice. Hon ställer upp för mig och man kan vara sig själv med henne! Man hittar alltid på något roligt med henne eftersom vi har samma intressen. Hon är ärlig och man kan lita på henne! Men själv klart har jag fler vänner jag tycker mycket om som Vendela har jag känt länge nu och är en riktigt fin person! älskar er 




Maria:
Haru lust å äta fårmacka me mej nån da? 
Kanske den 16 december kl 15.22?


Svar: Nja vet inte det låter inte som det godaste...
varför inte den 17 december kl 15.23? :)


Anna:
Vilken skola går du i? 
vad är ditt favorit ämne? 
gillar du din klass? 
kram


Svar: Ellen Key skolan.
Om jag måste välja så hemkunskap, biologi eller idrott :)
Jarå den är fin!
Kram!




Elin:
Hur många läsare har du per dag ungefär? 
Är du nöjd med det antalet? 
Hur mycke tid lägger du ner på din blogg? 
Hur mycke tid la du ner på din nya header?
Vad tycker du om mig? Kyss å smek <3


Svar: Jag har från 30 till 70 läsare om dagen.
det funkar väl, skriver ju mest för min egen skull men det är ju alltid kul om det är många som läser min blogg.
Just dom två senaste veckorna har jag bloggat väldigt dåligt, så jag får börja lägga lite mer tid på bloggen, det är ju faktiskt skönt att skriva av sig lite.
Ungefär 2 timmar :)
Jag tycker du är en snäll gullig tjej som inte vill någon illa. Du är ärlig och rolig (:





1 kommentar: