fredag 18 november 2011

Orkar inte

Usch Usch säger jag bara var hemma från skolan igår, var helt död det här tar kol på mig hämtade ut mer tabletter och var på vårdcentralen. Mår bättre idag dock men det är fortfarande inte bra, tabletterna gör så jag somnar när som helst. SJUKT! Det här är nog det sjukaste jag varit med om. Det slutar ju aldrig häller har haft det i 4 veckor nu jag har ingen mat lust knappt heller jag har gått ner 5 kg på 1,5 vecka, även att jag vill gå ner i vikt så är det inte på det sättet jag vill gå ner i vikt.

Ikväll ska jag plugga så jag kommer ifatt i skolan, så jag kan nå dom högre betygen någon j*vla gång!
blir nog också lite mys med min syster som också är sjuk skräckfilm eller något, det gör en alltid på bättre humör :) Lilla syster har pyjamas party  idag så jag får väl gömma mig någonstans orkar inte små barn just nu!
bye bye





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar