tisdag 5 april 2011

That i fought it was a dream.

Då var man hemma eller aa haha för en vecka sen kom jag hem men jag har inte orkat ta tag i livet och blogga :)
men nu är jag på hugget igen!
Hade så j*vla kul i fjällen så jag nästan tjöt när vi skulle hem!
Att lära mig åka skidor var det bästa jag gjort i hela mitt liv jag värkligen älskade det.
Jag bodde i en stuga med 14 pers och alla blev som en familj de va perfekt, alltså riktigt fint folk saknar dom som faan! När jag var där var jag riktigt lycklig, jag åkte dit med min farmor puss på dig farmor för den resan jag älskar dig!





















































Nanna (Nathalie)
Matias
Simon
Britt-marie(farmor)
Katarina
Gun
Solvei
Janne
stefan
Marie
Bruno
Kari
Ann
Jag även kallad Embla
Det var alla fina männsikor, hehe långt inlägg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar