torsdag 28 april 2011

never say never

kort vad som hänt när jag inte har bloggat.
Påsklov! färgat leas hår riktigt blont :)
härligt häng med Lea och Lina vi sov över kollade big brother snackade och hade riktigt fiint!
sen har jag varit hos min farmor i 3 dagar och bara tagit lugnt solat, badat jacuzzi, fått mycket skön massage, hyrt film och massa mer, beste kusinen Linn kom dit också nice.
Har sett filmen never say never den där med justin bieber den var faktiskt riktigt bra (y) idag skulle jag vart med Vendela vi har ju inte varit på ett tag men hon kunde inte.
så vi skulle va imorgon istället så vi får väl se vad vi hittar på då, snart ska jag kolla big brother med syster, gå ut och gå en promenad kolla kolla gossip girl och sen sova pusss hej!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar