tisdag 12 april 2011

härligt härligt men farligt farligt

Hejhej
sitter häär i min säng med min härliga syster, vendela gullet har vart här och skrivit en hel del på min facebook haha shit asså.  Vi har varit på coop och köpt ben and jerry skönt att komma ut och få frisk luft när man varit riktigt dålig , sen kolla vi film the greatest eller vad den heter.

I söndags var Jag och syster ute och gick tjustleden fast dock inte hela men två mil av den och nu har jag stora feta köttiga skav sår på hälarna inte kul :( och så himla typiskt mig asså, skulle grilla och ta det lungt med härliga brudarna amanda lea och lina men sånt jäkla fel som det är på mig så blev jag självklart sjuk sjuka kramper i huvet och så var jag illamående men hoppas vi kan göra det någon annan dag så jag kan vara med, länge sen jag var med dom :/

nu blir det big brother snart :) de är kul..
puss hej ♥















jag vendela och nora i sommars någon gång :)

















jag nora typ 2 år sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar