måndag 7 februari 2011

Varför blundar du? för medans jag blinkade så tappade jag intresset

hej där!:)

sitter i min säng med datorn i knät och bara tar det lungt efter första dagen på praon.
bara två veckor kvar haha :P
fast skönt för direkt efter är det sportlov häääärligt!
sitter just nu och kollar hm:s hemsida och jag vill sååå gärna beställa hem massa kläder.

Idag satt jag och min syster och läste min pappas dassbok medans mamma gjorde mat till oss haha tänk så kul man kan ha här i livet xd Den va faktiskt bra ibland.
hmmm haha det stog i den att en gris har orgasm i 30 minuter?haha
och att människor och delfiner är dom mest sexfixerade djuren.
Det stod också att man sväljer ungefär 14 insekter varje år när man sover :O
när jag hörde de fick jag knappast lust att gå och lägga mig!
men jag måste väl ta och gå och lägga mig ändå snart
gör nog ett inlägg till men hej så länge :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar