torsdag 3 februari 2011

come take my hand

Heej där!

har inte bloggat på ett tag för att jag inte haft någon dator riktigt surt...
tredje gången den va på lagning haha jag är inte duktig på att ta hand om grejer :p
men sånt är livet..
har faktiskt inte gjort någonting speciellt idag bara skola och sånt där man brukar annars har jag bara haft en riktigt lugn dag inte ens mina föräldrar har tjatat på mig så det har varit en chill dag alltså.
nu ska jag kolla hm:s hemsida och kolla på vad jag vill beställa hem sen ska jag faktiskt gå och lägga mig och sova :)
här får ni bilder på hur mina tänder blev efter jag tog bort tandställningen :)
puss hej!















jag vet jag har vita fläckar på tänder vet inte vad de är,
har haft det sen jag var liten så nu behöver ni inte fråga :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar