måndag 28 februari 2011

En låt som får mig att gråta

Hmmm det var jätte svårt för jag brukar ju inte direkt sitta och tjuta till låtar men självklart tycker jag många låtar är fina som when I look at you med miley cyrus, free falling med john mayer och hold my hand med akon och micheal jackson tycker jag är fina och så tycker jag fucking perfekt med pink är fin också :)
haha jag kan aldrig säga en sak jag gillar för jag gillar så mycket ;)




 Dag 25– En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 24 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 23 – Min favorit årstid och varför.
Dag 22 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 21 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 20 – Typ av killar jag faller för.
Dag 19 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 18 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 17 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 16 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 15 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 14 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Dag 12 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 11 – Någonting jag ångrar.
Dag 10 – Innehållet i min väska.
Dag 9 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 8 – Vad jag åt idag.
Dag 7 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 6 – Min favorit film.
Dag 5 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 4 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 3 – En låt som får mig att gråta.
Dag 2 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 1 – Min favorithögtid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar