söndag 2 oktober 2011

16:39

Det är sjuk när man förlåter någon för massa saker den har gjort under flera års tid och tänker och bara hoppas på att den ska förändras, Man tänker nästan varje gång nu fattar den det kommer inte hända igen.
Men likt jävla förbannat händer det igen och man tänker ännu en gång, nu ska jag aldrig mer förlåta den här personen. Den här gången vill jag kunna förlåta men då vill jag också se en förändring, men det lär nog aldrig hända. eftersom jag har väntat i nästan 5 år snart, varför skulle det hända nu då.

Just nu finns det bara ett ord som jag verkligen menar, Jag SKÄMS!

3 kommentarer:

  1. att det hållt på så länge är sjukt, enda sen vi började umgås för snart tre år sen embla. du vet att jag alltid finns och jag vet hur du känner, jag älskar dig pluttan!

    SvaraRadera
  2. älskade embla, kommer alltid finns bredvid dig och stötta dig! Du och jag, hand i hand!♥♥

    SvaraRadera
  3. Hjärtat, jag finns ALLTID vid din sida! §§§§

    SvaraRadera