Embla Adolfsson-Ankervik

onsdag 24 augusti 2011

Nu jäklar!

Nu PowerWalk med sandra och Lea sen dirkt i säng och sova, har ju börjat skolan nu så måste få in sov rutinerna! hehe
bye bye! :)

Embla Ankervik BaraEmbla kl. onsdag, augusti 24, 2011
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)
Hoppas ni gillar min blogg!

Om mig

Mitt foto
BaraEmbla
Visa hela min profil

Bloggarkiv

  • ▼  2011 (203)
    • ►  december (4)
    • ►  november (40)
    • ►  oktober (22)
    • ►  september (30)
    • ▼  augusti (26)
      • Ny header!
      • Hey! I don't know much about guns but I...I've bee...
      • what are words If you really don't mean them when ...
      • bröllop är vackert :)
      • film myys!
      • Nu jäklar!
      • videor från Rix Fm
      • Eva & Adam
      • Bilder 2
      • Bilder 1 rix fm
      • Ny klänning, absolut min nya favorit!
      • kisses
      • Perfect
      • Take it easy and good night!
      • gamla goa tider!
      • kanske de blir en blogg på blogg.se trottsallt ;)
      • Ibland är man knäpp!
      • Let the rain wash away all the pain of yesterday
      • u smile i smile
      • sweat dreams
      • Diva
      • Mitt första video inlägg!
      • 03:02
      • :)
      • gaaaalet?
      • skaffa fler bloggläsare!
    • ►  juli (20)
    • ►  juni (15)
    • ►  maj (20)
    • ►  april (8)
    • ►  mars (2)
    • ►  februari (8)
    • ►  januari (8)
Powered By Blogger

Populära inlägg

Min blogglista

Summa sidvisningar

  • Maria
  • Malin
  • Nanna
  • Sandra
  • Elin
  • Linnea
  • Embla gamla!
  • Vendela
  • Amanda
  • Syster Emilia
  • Lea

Bloggintresserade

Temat Enkel. Använder Blogger.