torsdag 7 juli 2011

anywhere you are, I'am near

Vad ska man säga jag är riktigt seg nu...
har jobbat som fan idag målat väggarna i mitt nya (större) rum minst 5 gånger typ ;O tapetserat också haha dock har inte jag gjort de för de kan jag inte göra, men jag  får väl ta och lära mig snart :)
Sen på kvällen var jag på bio med Vendela, vi såg super 8 den var bra men lite överdriven i slutet ibland... så den rekomenderas om man gillar överdrivna filmer :) Vendela måste jag säga är en wedigt härlig tjeja. Föresten så har vi varit kompisar i 3 år nu om inte mer, och fler år hoppas jag på!:)

Jag tycker att jag ofta skriver vad jag ska göra och vad jag gör just nu och så, tycker det är lite tråkigt själv faktiskt haha så jag ska sluta att skriva så mycket om sånt. För igentligen vem bryr sig? Ska också börja lägga upp fler bilder, det kanske blir mer intressant om ni får se mer bilder istället för massa text? :)

skit samma nu ska jag sova så jag kommer upp imorgon ska ju börja möblera rummet! :D

filmen verkar lite seg i trailern, men det är den inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar